Gezgin & Meraklı Eskisi Gibi Bölüm 39


  Merhaba Nasılsın? Umarım iyisindir. Bu blogum da sizlere Gezgin & Meraklı isimli kitabımızın yeni bölüm olan Eskisi Gibi isimli bölüm sizlerle paylaşıyoruz. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar dileriz;

Emre Afyona vardıktan sonra ilk ailesini aramaktadır. Ailesinden sonra da Mustafa'ya indiğinin haberini vermektedir.

Emre: (Annesini arıyor... Telefon Çalışıyor...)

Annem: Efendim Oğlum vardın mı Afyona?

Emre: Evet Annecim şimdi indim servise binip yurda gideceğim.

Annem: Tamam oğlum dikkat et kendine yurda varınca aramayı unutma tama mı?

Emre: Tamam Annecim seni ararım uzun uzun konuşuruz.

Annem: Tamam oğlum hadi görüşürüz. 

Emre telefonu kapattıktan sonra Mustafa'yı aramaktadır.

Emre: Mustafayı aramaktadır...

Mustafa: Efendim solak

Emre: Deli ben Afyona indim bilgin olsun. Şimdi yurda geçiyorum. 

Mustafa: Tamam yurda gidince ara gidince böyle yalnız kaldım kimsem yok gibi hissettim ya :(

Emre: Tamam ararım. Bu arada ne alaka yalnız kaldım falan sen yalnız kalmadın ki yine eskisi gibi arada Skype'den konuşuruz veya ararım ben seni hiç merak etme...

Mustafa: Peki yurda gidince ara yine konuşalım uzun uzun tamam mı? Unutma!

Emre: Tamam tamam Skype'den ararım.

Mustafa: Tamam peki hadi görüşürüz. 

Emre telefonu kapattıktan sonra hızlı bir şekilde Afyonda kalmış olduğu yurda varmaktadır. Yurda gelir gelmez ilk Annesini aramaktadır. Annesiyle uzun uzun konuştuktan sonra eşyalarını yerleştirerek Mustafa'yı aramaktadır.

Emre: Deli umarım açar ya keşke mesaj atsaydım ama o şimdi kesin benim aramamı bekliyordur. Dur bir deneyelim olmadı.

(Skype üzerinden Mustafa'yı aramaktadır ve aradığı an direk açılmıştır.)

Mustafa: Heyy deli solak nasılsın? 

Emre: Yuh bu kadar hızlı açacağını hiç tahmin etmemiştim iyiyim ya sen?

Mustafa: Bildiğin gibi ya aynı sen ne yaptın eşyalarını falan yerleştirdin mi?

Emre: Yerleştirdim ya hepsini halletim.

Mustafa: Ohoh iyi o zaman ya karnını doyurdun mu peki? 

Emre: Hmm onu şey yaptım.

Mustafa: Onu ne yaptın? 

Emre: Ya abur cubur yedim :))

Mustafa: Aferim sana birde gıdacı olcan millet duysa gıdacı abur cubur yiyor lafa gelince yemeyin diyor diye laf çıkar vallah...

Emre: Yoo ben onlara da diyorum ki ayda 2 kere yiyebilirler çünkü vücudun bazen abur cubur yemesi de gerekiyor. İnsan vücudu öyle bir şey ki bazen o abur cuburum içerisinden aldığı besini başka sebze ve meyvelerden alamıyor. Onun için ayda 1 2 kere dozunu yükseltmedikleri sürece yiyebilirler yani...

Mustafa: Peki de abur cubur ile olmaz o yemek yemen gerek.

Emre: Ya tamam yerim birazdan.

Mustafa: Sen birazdan dediğine göre yemezsin kesin.

Mustafa Emre'nin tüm bilgilerini bildiği için Yemek Sepeti uygulamasından Emre'nin haberi olmadan onun sevdiği yemeklerden alıp yurt odasına göndertmek de dir.

Emre: Ya yiyeceğim niye yemeyeyim ki?

Mustafa: Emre biliyor musun ne zaman yiyeceğim dediğin zaman yemiyorsun. Hem senin yurt yemek saati de geçti.

Emre: Geçsin ya bir şey olmaz bizim dolapta zeytin, peynir falan var yani dolap dolu dolu :))

Mustafa: Hm o zaman karşımda ye yemezsen inanmam.

Emre: Tamam bekle 10 dk sonra yiyeceğim.

Aradan 10 dk geçmektedir ve Mustafa'nın siparişleri gelmektedir. 

Emre: Kapı çalıyor 1 dk bekler misin?

Mustafa: Benim siparişlerim gelmiştir. :))

Emre: Ne siparişi bu saate iyi misin? Dur bekle...

Emre kapıyı açarak Musti'nin yemek siparişini almaktadır. 

Emre: Mustafa buraya gel sen ne yapıyorsun oradan doğru hani söz vermiştin?

Mustafa: Ne ya ne yapmışım ben yine bir şey yapmadım ki kendime yemek siparişi verdim :))

Emre: Belli görüyoruz hani bir daha göndermeyecek tin?

Mustafa: Ahaha seni aç bırakamam malesef şimdi o yemekleri güzelce yiyorsun :)) hem senin en sevdiğin şeyleri aldım.

Emre: Ohaa harbi neyse artık teşekkür ederim ben zaten sipariş verecektim ki.

Mustafa: Hadi hadi yeme beni şimdi 

Emre: Ciddiyim bak istersen telefonumda en son açık olan şeyi göstereyim sana...

Emre telefonundan sipariş vereceği yerin numarasının alt sekmede olduğunu Mustafa'ya göstermektedir.

Mustafa: Tamam tamam inandım...

Emre: Tamam tekrardan teşekkürler ben yemek yeyip uyuyayım sonra konuşuruz olur mu?

Mustafa: Olmaz yemeği yiyeceksin bak bende yiyorum ikimiz yeyip kapatacağız.

Emre: Deli sen var ya harbi delisin kendine de aynı siparişi mi verdin harbi delisin 

Mustafa: Ahaha sen kadar olmasak da biraz deliyim.

Emre: Deli yaa 

Mustafa: Okulun ne zaman bitiyor?

Emre: Bilmem ki 3 4 ay sonra biter galiba

Mustafa: Hm o zaman ne yapacağız?

Emre: O zaman şöyle yapacağız ben oraya geleceğim baban izin vermez tek gelmene biliyorum onu çünkü seni alıp Safranbolu'ya getireceğim sonra gezeceğiz işte...

Mustafa: Hm peki babam ama korumasız asla göndermez.

Emre: Ya benim babamı baban biliyor zaten bir şey olmaz ama gelirse de gelsin korumalar ne olacakmış bizle onlarda gezer işte...

Mustafa: Tamam peki o zaman bu arada sınavlarına iyi çalış tamam mı?

Emre: Tamam tamam sende yine eskisi gibi çalışırız. 

İkili vize ve final sınavlarını atlattıktan sonra tatil zamanı gelmektedir. Tatil için planlar yapmaya başlamaktadırlar.
____________________________________________________
Arkadaşlar kitabımızın bir sonra ki bölümünde biraz aksiyon olabilir bilginiz olsun. Bu arada kitabımız ile fikir ve önerilerinizi aşağıda bulunan yorum kısmından bizlere iletmeyi unutmayınız. Sizlerin yorumları bizler için çok önemlidir. Tüm yorumları okuyoruz ve yanıtlıyoruz.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.